Naročanje in dostava

Izdajanje in dostava vina in žganih pijač se lahko izvede samo osebam, starejšim od 18 let, zato mora biti kupec v času oddaje naročila polnoleten. V nasprotnem primeru ponudnik odstopa od pogodbe. Kupec/uporabnik s strinjanjem s splošnimi pogoji potrjuje, da je starejši od 18 let.

Minister za zdravje opozarja: prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju. 

Potrditev naročil

Ko ponudnik prejme naročilo poslano s strani kupca, mu nemudoma potrdi prejem naročila. Ta potrditev ne zagotavlja, da je blago na zalogi in da se je pričela odprema blaga, ampak le obvestilo kupcu, da je ponudnik prejel naročilo in da je stekel postopek preveritve dobavljivosti blaga. Po preverbi o dobavljivosti ponudnik izdobavi blago. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik pošlje potrditev naročila.

Cene

Vse cene na spletni strani so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Znižana cena je znižana redna cena, ki velja za določen ali nedoločen čas.

Vse cene navedene na 13vol.si so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov pošiljanja. Cena izpisana ob koncu posameznega naročila je sestavljena iz stroška nakupa blaga, stroškov pošiljanja in morebitnih stroškov plačila. Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen brez predhodnega obvestila. Veljavna je tista cena, ki je objavljena v trenutku oddaje naročila.Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.

Zaradi narave poslovanja se ponudnik prizadeva podatke o izdelkih spreminjati in ažurirati hitro in pogosto. Kljub prizadevanju pri zagotavljanju ažurnih in točnih podatkov v spletni trgovini 13vol.si, se lahko zgodi, da je podatek v opisu napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se podatek spremeni med samo obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu ponudil najboljšo možno rešitev.

Slike izdelkov so simbolične in nujno ne odražajo v celoti dejanskega stanja izdelka.

Načini plačil

Plačilo blaga v spletni trgovini 13vol.si je mogoče z naslednjimi načini: 

  • Plačilo prek sistema varnega plačevanja PayPal.
  • Plačilo s kreditno kartico Mastercard, Visa, American Express.
  • Plačilo po predračunu – namenjeno predvsem pravnim osebam. Kupec prejme predračun na naveden elektronski naslov. Po prejetju plačila odpremimo pošiljko.
  •  

    Podatki za plačilo predračuna

    Prejemnik: 13vol trgovina d.o.o.
    Sedež podjetja: Vojkova cesta 58, 1000 Ljubljana
    Naziv banke: NLB d.d.
    Številka računa: SI56 0284 3026 3528 131
    BIC banke: LJBASI2X
    Referenčna številka; 00-številka naročila
    Koda namena: GDS  

    Reklamacije in vračila

    V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od naročila. Kupec lahko blago vrne na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@13vol.si. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Vrnjeno blago mora kupec vrniti nepoškodovano, originalno zapakirano in v nespremenjeni količini podjetju 13vol trgovina d.o.o. na naslov Wevino d.o.o., Likozarjeva 3, 1000 Ljubljana. Stroške vračila blaga plača kupec. V kolikor odstopate od naročila, vam po prejemu blaga in pregledu, da je blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini, vrnemo vsa izvršena plačila. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu ter vračilu blaga. Kupec naj ob vračilu blaga priloži račun za blago, osebne podatke ter transakcijski račun, kamor se bo kupnina vrnila. Kupcem svetujemo, da v primeru vračila blaga dobro zavarujejo paket. V kolikor ne bo vrnjen v enakem stanju, kot je bil dostavljen, sme ponudnik zavrniti vračilo. Če se odločite za nadomestilo vrnjenega blaga z drugim produktim iz naše spletne trgovine, vam ni potrebno poravnati stroškov vračila blaga.

    Zavrnitev naročila

    Spletna trgovina si pridružuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ja pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti.

    Dostava 

    Zagotavljamo varno in hitro dostavo v skoraj vse države na svetu. Vsi naši izdelki so dobavljeni s certificirano zanesljivo embalažo. Dobavljamo z več uglednimi dostavnimi podjetji, da strankam ponudimo najbolj zanesljive in stroškovno učinkovite načine pošiljanja. 

    Stroški dostave

    Strošek pošiljanja je odvisen od teže paketa in kraja pošiljanja. Različne možnosti dostave in natančne stroške pošiljanja si lahko ogledate v tretjem koraku spletnega nakupa preden zaključite in plačate vaše naročilo.

    Dostava po Sloveniji

    Dostavo po Sloveniji za nas opravlja dostavna služba DPD. Za dostavo blaga na območju Slovenije je strošek dostave 6,00€. Pošiljke so zavarovane in Vam v primeru poškodovanja pošiljke, le to zamenjamo z novo ali vrnemo vaš denar. Čas dostave pošiljke je 3 - 5 dni po odpremi naročila. Če naslovnik ob poskusu dostave ni dosegljiv, se mu pusti pisno obvestilo o času in kraju prevzema pošiljke. V primerih, ko ponudnik pravočasno odpremi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca. V kolikor blaga ni na zalogi, ponudnik o tem obvesti kupca in se s kupcem dogovori o dobavnem roku.

    Dostava v države članice EU

    V skoraj vseh državah EU imamo enotno ceno pošiljanja 10.00 EUR. Hitrost dostave je odvisna od kurirja in običajno traja 1-6 dni po odpremi naročila. Vse pošiljke dobijo številko za sledenje v realnem času.

    Dostava izven EU

    Pri pošiljanju v države izven Evropske unije stroški pošiljanja ne vključujejo lokalnih carinskih dajatev za dostave zunaj EU. Upoštevajte, da je za dostavo zunaj EU izključna odgovornost kupca, da potrdi, da je naročeno blago mogoče uvoziti v državo dobavitelja, in plača vse lokalne carine in davke, povezane s pošiljko. Hitrost dostave je odvisna od kurirja in izven EU običajno traja 1-3 tedne po odpremi naročila. Vse pošiljke dobijo številko za sledenje v realnem času.

    Izguba ali poškodba pošiljke

    V primeru, da je paket, v katerem je kupec prejel naročeno blago fizično poškodovan, v njem manjka del naročila ali kaže znake odprtja, mora kupec sporočiti reklamacijo kurirski družbi DPD in nam v vednost. Skupaj z našim pogodbenim partnerjem bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

    Za vse dodatne informacije se lahko obrnete na info@13vol.si. 

     

    slovenščina sl